Home STORY SANTAI MYSELF VACATION
Showing posts with label Kawan aku. Show all posts
Showing posts with label Kawan aku. Show all posts

Sunday, January 8, 2012

Wan Nur Amalina

Assalamualaikum kawan-kawan.

Dear Wan Nur Amalina,

Sayang, lama kita kenal tapi tak pernah jumpa 3 tahun kot but today Allah bg jugak kita bertemu. Wah ! ala2 macam pakwe makwe yg terpisah jauh kan baru jumpa balik hehe

Rindu kat you terubat sayang. Story macam-macam yahoooo ! Lepaskan macam-macam. Totally everything yang macam-macam semua terkeluar daripada mulut kami hahahaha

Tq so much sayang sudi keluar dengan i hehe Ade rezeki will meet again InsyaAllah. Macam duduk jauh je kita nh kan? hehe I kat oversea you kat sini Apa pun tersangat happy jumpa you ! sangat-sangat ! :)

Taraaaaaaaaaaaaaaa ! ni lah my dear Wan Nur Amalina. 



Memel sangat comel ! Noktah ! hahaha

Daa~

Thursday, April 7, 2011

Pra Graduation Day

Hye kawan-kawan. tujuan utama online ni sebab poning dah kepala buat ETR sebab tu terhasillah entry baru ni. Setelah hampir 3 tahun berada di uitm tak sangka pulak pejam celik je dah nak grad. Alhamdulilah, syukur sangat. Tak sangka yang dahulunya tak tahu apa-apa  berakhir dengan perubahan pada diri ni. banyak kenangan pahit dan manis yang aku hadapi. haha sedih-sedih, hapy-hapy n macam2 lagi. all this thing i cannot forget until my last breath. insyaallah.  Uit, tak habis lagi ni studynye perjalanan masih jauh lagi oja oi. Suka. Duka bersama kalian tak akan aku lupa. sayangnya aku pada kalian yang kadang-kadang terasa hati adalah lumrah. tapi hati tak dapat menipu sayangnya aku kepada kalian. Moga kita sama- sama berjaya dalam haluan hidup masing-masing kelak. amin. mudah-mudahan.  :)

All this pitcha before and after Pra Graduation Day












with sir akmal the vas !


the end.

Thursday, March 17, 2011

We are together friend

We are enjoy in this event. 'Malaysian Local Food Fest'
Alhamdulilah semuanya bisa diatur yeah !













Datuk Mizan we love you ♥


we are together friend no matter what. auwww! thank God everything is perfect.


Sunday, January 9, 2011

Kau sahabatku

kau sahabatku shahruzzani.
bersabarlah.
kuatkan hati.
aku tak mampu berkata ape2.
aku tahu kau kuat.
aku tahu kau tabah.
aku tahu kau dapat menerimanya dgn redha.
aku sentiasa ade sebagai sahabat kau.
DIA lebih menyayangi ibumu.
al-fatihah.


aku nak tengok kau senyum semula.
ok ? kau kan suka senyum kat aku.
nampak gigi kau tersusun mcm pokemon tu hehehe
good luck exam beb.
moga kau dpt yg terbaik dan
moga kau dalam rahmat Allah sentiasa. insyaallah.

:)


Tuesday, October 12, 2010

Rice Bowl State, Kedah

After many twists and turns that we faced before the trip. Finally, we went to Kedah Darul Aman jugak. Although at first not like, but actually it is infinitely fun HAHA. This is a result of our kegedikan in this picture, especially me. HAHA




 










This trip is most enjoyable during this semester. God bless you. 

Thursday, August 26, 2010

16 ramadhan

Olla kwn2.
ni haO ma?
lame dah tak update blOg nh. HAHA mcm la lame sgt.
pejam celik. pejam celik. dah 16 hari berpuasa.
alhamdulilah.Allah masih berikan daku  peluang utk berpuasa sampai ke hari ini
sgt2 tak sedar.
bangun untuk bersahur. g kelas and lastly p bazar.
itu jela rutin harian kat u nh hari2.
sampai tak sedar nak raya dah.
dengan test. kuiz yang banyak. weeehuuuuuu !
owh ! kuiz ! owh ! test !
banyak pulak ye nk dekat2 raya nh.
tibe2 teringat pulak p shah alam hari tu.
jmpe kwn2 kat sane.
kerinduaan menggunung gitu kat mereka. HEHE
pagi2 dah bertOlak dr lOndon.
trus ke rumah sewa mereka yg berdekatan dgn unisel. ops ! dkt pulak kalian ngn uitm.
tp naek bas jgk. kesian mereka. HEHE. tp nasib baek ade mek. membawa kereta kuningnye yg shOmel tu ambil kalian HEHE
owh satria kuning ! cun gitu !
dlm kul 11 pagi mcm tu kitorg smpai then lepak2 sampai pas zOhor.
then barulah gerak g OU. sgt mcm budak tak pernah berjalan ke
shopping mall. bOleh pulak sesat. HAHA
ini membuktikan kami sgt2 lah tidak tahu akan jalan di shOpping
mall tersebut ! ops ! kantOi disitu.
dah penat berjalan ! pnt cuci mata tanpa membeli ape2 ! snap
 gambar sane sini ! kami pn kepenatan.
HAHA. ape lg decide  balIk la. masing2 kehausan.padan muka ! nk jalan sgt. nasib bek kuat iman lagi kalau tak habis setin air agaknye kami bedal. tp alhamdulilah tak jadi sume
tu. yeah ! kita hebat kwn2 ;p
kami pn gerak la balek ke shah alam semula. masing2 pening nk berbuka kat manela agknye ???
HAHAHA last2 mek kate p berbuka kat kedai kopi. owh
kedai kopi ! di situlah aku tak habis mkn ! nk kate tamak
 tak pn. tak byk pn ambil. nthla ;). hapy sgt
JANTUNG PISANG keSYGan ku dtg berbuka bersam2 kami ditemani
oleh kwn2nya. KK and TOM. thnx sgt kOrg. spOrting habes ! maaf sgt. ade mase kita berbuka jgk ea steamboat tu ye :) peace ! hua ! lps 2. masing2 kekenyangan tahap dewa. mcm ular sawa.
xley gerak HAHA sengal ! PORE ! MEK ! OLAN ! SHERA ! WANIE ! YAN ! ERIN ! K.LINA !KILA ! JIEMA ! eh AKU pn ! ape lg lamela kitOrg duk berborak. gosip sane. gosip sini. gelak sane. gelak sini HAHAHA. ops ! time tO go ! decide lg. geraklah kami. berpisah dgn ABG PORE & YAN ..hehe
dgn badan yg sgt wangi. kami pn g la menginap sekejap di
hOtel uitm shah alam. habis bilik mek, jiema and shera jd mngsa
kami.huh ! xnk tinggi pulak bilik. nasib baek ade lif. kalau tak. mmg tak la nk naek ;p
siap pnye siap. geraklah kami ke ICITY. eh ! eh ! eh ! lampu.
banyak sgt nh ! tp knape aku rase bosan. pn xtaw. tp ketawa suka sgt mcm hantu. HAHA 2pn kate tak 
 best. bukan tak best tp. bosan tgk lampu je.
ape pn kami sgt hapi. lompat2 mCm mOnyet ambil gambar HAHAHA.
ape lg dah penat snap picture sane snap picture sini balek la ape lg. ops ! sblum sampai dirumah.
kami mengisi perot yg dah berdOndang sayang nh.
 p la mkn kat 1 restOran nh. HA ! after tu barulah sampai di rumah.
 PNTNYE ! tidola kami di rumah sewa sue and wanie ! THNX kalian. 
esOknya tu jugak kami gerak balik lOndOn. kelas LIM YOK SAM pulak tu pagi2
. surela lambat. nsib baek laOshi ok. ! HEHE bOdek kuat.! oja la 2 ! yes i'm ! ok3 sgt pnt dan lps kelas laOshi aku dgn bangganya bantai tdo ZZzzzZzZzZzZ~ itula yang dinamakan kasih sayang pada sahabat.sanggup  ERIN drive kereta
jmpe sahabat2 kami di shah alam. KERANA SAYANG. sanggup ! inilah kami.
ssh dipisahkan walau gaduh atau berselisih faham mcm mana pn :) alhamdulilah... 
sedih jgk kwn2 yg laen tak g. MOK ! ANIS ! IZYAN ! QIELA ! RABBIT !DON ! xpe next time
ye korg
insyaallah.



           Teman yang baik, malunya mengatasi perawan,beraninya mengatasi pahlawan. cintanya bukan pada gambaran,rindunya bukan pada pertemuan, tetapi hatinya sarat dengan iman dan taqwa kepada Tuhan” Duhai Teman Duhai Sahabatku. Hargailah bila bersahabatan. Maafkanlah bila terluka. Fahamilah bila keliru  Nasihatilah bila terleka .Tegurlah bila tersilap.Ingatilah bila kesunyian. Itulah kehebatan ukhwahfilla. Apabila kau ingin berteman. Janganlah kerana kelebihannya.

Friday, July 23, 2010

Giler shOpping


HAHAHAHA
ape pn first nk gelak dulu.mcm2 jadi semalam. HAHAHAHAHA
kite mmg giler. xpasai2 taw satu rahsia yg menggelikan euwwww !!
mOk! anis ! izyan ! kila ! erin ! terbaik r kOrg !
syOk gler shOping smpai sakit kaki den nh ha ! hehe
ntah pape je shOping xingt dunia !
demam aq pn jd baek bile lyn kOrg HAHA
akibatnye mlm aku ssh tdo lol ! :)
ape pn aq enjOy layn kOrg ma ! :)
hapy mOment kejap HAHA
syg kOrg lbey la ;p





:)

Friday, July 2, 2010

Kalian

take care.
sy sgt sygkan kalian  
i gOnna miss yOu all :)







goOd friend are like star,
yOu dOn't always see them,
but yOu knOw they're alwayS there ! :')