Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Thursday, August 26, 2010

16 ramadhan

Olla kwn2.
ni haO ma?
lame dah tak update blOg nh. HAHA mcm la lame sgt.
pejam celik. pejam celik. dah 16 hari berpuasa.
alhamdulilah.Allah masih berikan daku  peluang utk berpuasa sampai ke hari ini
sgt2 tak sedar.
bangun untuk bersahur. g kelas and lastly p bazar.
itu jela rutin harian kat u nh hari2.
sampai tak sedar nak raya dah.
dengan test. kuiz yang banyak. weeehuuuuuu !
owh ! kuiz ! owh ! test !
banyak pulak ye nk dekat2 raya nh.
tibe2 teringat pulak p shah alam hari tu.
jmpe kwn2 kat sane.
kerinduaan menggunung gitu kat mereka. HEHE
pagi2 dah bertOlak dr lOndon.
trus ke rumah sewa mereka yg berdekatan dgn unisel. ops ! dkt pulak kalian ngn uitm.
tp naek bas jgk. kesian mereka. HEHE. tp nasib baek ade mek. membawa kereta kuningnye yg shOmel tu ambil kalian HEHE
owh satria kuning ! cun gitu !
dlm kul 11 pagi mcm tu kitorg smpai then lepak2 sampai pas zOhor.
then barulah gerak g OU. sgt mcm budak tak pernah berjalan ke
shopping mall. bOleh pulak sesat. HAHA
ini membuktikan kami sgt2 lah tidak tahu akan jalan di shOpping
mall tersebut ! ops ! kantOi disitu.
dah penat berjalan ! pnt cuci mata tanpa membeli ape2 ! snap
 gambar sane sini ! kami pn kepenatan.
HAHA. ape lg decide  balIk la. masing2 kehausan.padan muka ! nk jalan sgt. nasib bek kuat iman lagi kalau tak habis setin air agaknye kami bedal. tp alhamdulilah tak jadi sume
tu. yeah ! kita hebat kwn2 ;p
kami pn gerak la balek ke shah alam semula. masing2 pening nk berbuka kat manela agknye ???
HAHAHA last2 mek kate p berbuka kat kedai kopi. owh
kedai kopi ! di situlah aku tak habis mkn ! nk kate tamak
 tak pn. tak byk pn ambil. nthla ;). hapy sgt
JANTUNG PISANG keSYGan ku dtg berbuka bersam2 kami ditemani
oleh kwn2nya. KK and TOM. thnx sgt kOrg. spOrting habes ! maaf sgt. ade mase kita berbuka jgk ea steamboat tu ye :) peace ! hua ! lps 2. masing2 kekenyangan tahap dewa. mcm ular sawa.
xley gerak HAHA sengal ! PORE ! MEK ! OLAN ! SHERA ! WANIE ! YAN ! ERIN ! K.LINA !KILA ! JIEMA ! eh AKU pn ! ape lg lamela kitOrg duk berborak. gosip sane. gosip sini. gelak sane. gelak sini HAHAHA. ops ! time tO go ! decide lg. geraklah kami. berpisah dgn ABG PORE & YAN ..hehe
dgn badan yg sgt wangi. kami pn g la menginap sekejap di
hOtel uitm shah alam. habis bilik mek, jiema and shera jd mngsa
kami.huh ! xnk tinggi pulak bilik. nasib baek ade lif. kalau tak. mmg tak la nk naek ;p
siap pnye siap. geraklah kami ke ICITY. eh ! eh ! eh ! lampu.
banyak sgt nh ! tp knape aku rase bosan. pn xtaw. tp ketawa suka sgt mcm hantu. HAHA 2pn kate tak 
 best. bukan tak best tp. bosan tgk lampu je.
ape pn kami sgt hapi. lompat2 mCm mOnyet ambil gambar HAHAHA.
ape lg dah penat snap picture sane snap picture sini balek la ape lg. ops ! sblum sampai dirumah.
kami mengisi perot yg dah berdOndang sayang nh.
 p la mkn kat 1 restOran nh. HA ! after tu barulah sampai di rumah.
 PNTNYE ! tidola kami di rumah sewa sue and wanie ! THNX kalian. 
esOknya tu jugak kami gerak balik lOndOn. kelas LIM YOK SAM pulak tu pagi2
. surela lambat. nsib baek laOshi ok. ! HEHE bOdek kuat.! oja la 2 ! yes i'm ! ok3 sgt pnt dan lps kelas laOshi aku dgn bangganya bantai tdo ZZzzzZzZzZzZ~ itula yang dinamakan kasih sayang pada sahabat.sanggup  ERIN drive kereta
jmpe sahabat2 kami di shah alam. KERANA SAYANG. sanggup ! inilah kami.
ssh dipisahkan walau gaduh atau berselisih faham mcm mana pn :) alhamdulilah... 
sedih jgk kwn2 yg laen tak g. MOK ! ANIS ! IZYAN ! QIELA ! RABBIT !DON ! xpe next time
ye korg
insyaallah.



           Teman yang baik, malunya mengatasi perawan,beraninya mengatasi pahlawan. cintanya bukan pada gambaran,rindunya bukan pada pertemuan, tetapi hatinya sarat dengan iman dan taqwa kepada Tuhan” Duhai Teman Duhai Sahabatku. Hargailah bila bersahabatan. Maafkanlah bila terluka. Fahamilah bila keliru  Nasihatilah bila terleka .Tegurlah bila tersilap.Ingatilah bila kesunyian. Itulah kehebatan ukhwahfilla. Apabila kau ingin berteman. Janganlah kerana kelebihannya.

5 comments:

• leesa • said...

sygg !

leesa tag oja :)
join contest teman sejati eh .

thanks, muwah !

Anonymous said...

jaa~ masuk lagi pic2 kat kl tu jaaa

ojayanie said...

leesa. katne syg?

anonymous ; xcantik la syg pic yg pd sy

mel said...

icity la b :)

ojayanie said...

kenangan icity mel ngn ajik :)