Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Sunday, October 30, 2016

Tips Travel Kak Joyah 1.0

Hye korg !

Hari ni kak joyah nak share sikit" tips yang Kak Joyah selalu buat kalau nak p travel. Sbb Kak Joyah ni exited kalau bab" p travel ni.

1. Prepare your date nak travel well.

✔Macam Kak Joyah kan kalau nak travel dengan kawan" atau suami or dengan family pun. Kak Joyah mmg tilik setiliknya kalender tu haaa. Bila dah cun date tu. Lekaih" ha booking tiket flight.

2. Sign Up dengan Website Airline
✔ Sebelum beli tiket flight kn. Kak Joyah suggestkn korg daftar dengan Website Airline yg korang beli. Supayaaaa kan kalau booking kita tu ade problem. Mudahla kita nk check.

3. Beli tiket flight/ pemilihan flight
✔ Kak Joyah suka sangat beli tiket flight masa orang bekerja. Sbb kn lagi murah berbanding biasa. Selalunyaaaa yeee. Bkn selalu la harga flight ni. 
✔ Kak Joyah suka sangat naik malindo tauuu. Selesa sgt" bukan kata Air Asia tak best cuma lagi suka naik Malindo. Ni pandangan Kak Joyah ajeeee hiii

Okeyyy next post Kak Joyah share lg ye. Tungguuuu...




No comments: