Assalamualaikum. Bismillahirahmanirrahim.
Alhamdulillah apa yang kami ranncangkan sebelum kawin berjalan dengan baiknya.
Percutian bersama suami tersayang buat pertama kalinya.
Enjoy ye kawan2 kami share sikit moment kami di Boracay.
Hantaran Si Suami kepada isterinya.
Baru sampai dari Airport utk jeti ke Boracay.
Keindahan ciptaanNYA diawan biru.
Malam di Boracay
Ni masa kami naik Sailing.
Joyah mesti ada benda ni, untuk snorkelling dan aktiviti kat Boracay.
Mesti rasa Mango pure sgt kat sini. Mmg terangkat sedap dia :)
Jalan dari hotel ke each Station.
Sebelum snorkelling, tak sabar la tuuuu :)
Kena rasa 7D dried Mangoes ni. Sgt best !
Welcoming drink dia bila sampai hotel :) Kita org stay kat Mecasa Hotel. Memang best hotel dia. Dekat dengan pantai.
Kat Boracay panggil angkut, kat Thailand panggil Tuk Tuk.
First day kitaorg buat aktiviti ATV, Naik puncak. Memang permandangan sangat indah SubhanaAllah :)
Lepas tu kami buat aktiviti helmet diving. peh memang ohsem la wehhh ! serius. Menanggung berat 25kg helmet tu weh. Memang dua hari bengkak bahu Joyah :')
Sampai je pantai, kami pn request la budak ni buatkan nama kami. Ingatkan free. Kami lupa kena byar jugak 30 peso huaaa Sabar jela. So kepada sesiapa yang nak pergi berhati2 tau :)
Hari seterusnya kami pergi ke Crystal cove, Snorkelling & Sailing. Memang best dekat Crystal Cove ni. Kami dapat masuk gua yang sempit lepas tu dalam dia besar sgt sampai kami boleh tengok ombak yang sgt besar.
yea snorkelling !!!
Till we meet again Boracay. Ohsem Honeymoon ever <3




































































No comments:
Post a Comment