Assalamualaikum.
Alhamdulillah diberi kesempatan update sikit before wedding kita. Fuh debar rasa nk sampaikan,
01.08.2015. Date will be remembered forever. InsyaAllah.
Moga Allah beri fizikal & minda dikuatkan pada hari itu.
Dipermudahkan segalanya.
Dilancarkan setiap perkara.
Dilancarkan lisan.
Dijauhkan majlis kita daripada segala yang tidak diingini.
Moga Allah redha.
Moga Allah lancarkan setiap pertuturan juga perbuatan kita dan kesemua ahli keluarga.
Termasuk bakal suami.
Hati sememangnya berat untuk perkara sebesar ini di dalam hidup.
Semoga terus dalam perlindungan Allah hubungan ini.
Dengan restu semua.
Mama, ayah, ibu, aya, juga adik2 tetap dalam hati ini selamanya.
Perwatakan yang nampaknya matang, ketinggian yang nampaknya matang,
tapi tetap masih kecil di mata mama juga ayah.
Tidak akan aku lupa jasa mereka.
Tidak sama sekali.
Moga bakal suami faham, bakal isteri terlalu anak ayah mama.
Jasa mama pada kita tak dapat daku ungkapkan, tidak sama sekali.
Perbezaan pendapat sememangnya selalu.
Percayalah ma, InsyaAllah kakak akan ingat setiap nasihat mama.
Allah kuatkan daku.
Allah maafkan salah silap keluargaku.
Maafkan salah silapku.
Tidak apa diminta melainkan kelancaran majlis ini.
Hina terlalu hina dimataMU ya Rabb.
Moga DIKAU redha. Juga mudahkan.. Amin..
Counting for 01.08.2015. Bismillah.. :')
*terus permudahkan mama ayah*Amin..
*terus permudahkan mama ayah*Amin..
No comments:
Post a Comment