Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Sunday, November 2, 2014

Melaka Gateway.

Assalamualaikum.



Minggu ni Cik Joy ke Melaka.



Jumaat tu Cik Joy turun Putrajaya dulu. Puas jumpa Jima malam tu esoknya ke Melaka bersama Nizam dan Wanie. Mula-mula punyala tak tahu nak kemana at last kami ke pantai.


1. Ke Muzium Kapal Selam
2. Main Atv
3. Minum Coconut Shake Klebang. Yummyyy !












Lepas puas main Atv dengan kepanasannya tu kami minum Coconut  Shake. Phew hilang letih. Terus cari port baik untuk solat then perjalanan diteruskan dengan ke Bandar Hilir. Puas sangat main Atv semalam ! Serius giler best ! :)




First stop ke Jongket walk. Ambil gambar semua dekat Stadhuys sekali. Puas juga pusing river cruise track tu semua.  Lalu bangunan bangunan lama. Masa belajar tak sempat nk buat so ini lah masanya. Selagi berkesempatan.






Jalan punya jalan koian penat. Sampai petang merayap sana sini then petang pun muncul. Malam  tu kami lepak dekat Yong Taufu Makcik garang dekat dengan Pirate Park hihihi






Cukup rasanya clearkan minda dengan short gateway macam ni. Tak sabar for next trip together korang ! :)



Till we meet again, InsyaAllah :)



No comments: