Lagenda Budak Setan.

Katerina & Lagenda Berakhir. wOw !
novel hebat yang penah aku bace. mule2 aku rase bOrink and malas je nak layan cter nh .sebab tak tau tahap kebes'annya. Aku kenal novel nie pun dari seseorang but bila bace wah ! adeh ! alamak ! mcm aku dah masuk lam citer nh. x tau la pegang watak ape hahaha tp yang pasti aku dapat bayangkan ia dalam keadaan yang sebenar. serOnOknye betapa indahnya harapan novelis terkenal ini. idea beliau mnghasilkan nOvel nh cukup hebat !
dapat memberi pembaca menghayati kesengsaraan dan penderitaan Kasyah dan betapa setianya Kasyah kepada orang yang dicintainya.. aduh ! watak pn dkt2 name aku hahaha peraSan kO jaja ! really impress with dis novel.
Bermula dengan perangai Setan Kasyah di zaman sekolah
Bermula dengan perangai Setan Kasyah di zaman sekolah
C.I.N.T.A telah menukarkan Kasyah menjadi pencita agung.
dapat memuliki hati gadis bernama Ayu.
membina impian bahagia bersama.
menangung rindu berdua..
betapa sukarnya Kasyah di saat dia berduka.
Betapa bahagianya Ayu dapat memiliki Kasyah biarpun sementara.
betapa manisnya Athirah buat hati Kasyah.
bukti cinta Ayu dan Kasyah.. huh ! huh ! I'm addicted to know what will happen next.
dan ja bace lak smbungan cter nh. KATERINA and LAGENDA BERAKHIR.
Ok jaja stop kau berangan ! HAHA
Ok jaja stop kau berangan ! HAHA

WAH ! sgt hebat r AHADIAT AKASHAH..
tbe2 rase mCm aku plak jd watak AYU hahahaha
tp kSianye sya yg ayu hncurkan harapanya T_T
i didnt mean tO dO that. Sayang lagi kot
ALLAH knOw evrytng.
opS ! apekah nh? haha feel geli2 lak ;p
thnx 2 sOmeOne yg perkenalkan nOvel nh kat kite
thnx KAMO
i didnt mean enytng just 2 say thnx :)
AND NOW,
sudah ditayangkan di pawagam.
huh ! ramai 2 g tGk hehehe
adq2 ku yg xnk tgk cter nh pn jadi berminat nk tgk.
lwk btl adq2 aku nh hahaha
really hapy, sad and all feeling ade mlm tgk cter nh.
huhuhu
but yg pling pnting cdey T_T
best sgt ! :)
kalah twilight nh weeee~

♥ farid kamil & lisa surihani ♥

No comments:
Post a Comment