Ape yang terangkat ni? curious orang dibuatnye.
ha now oja nak story ni. ni kisah abg angkat aku yang dah lama terangkatkan aku macam adiknya sendiri. Orang selalu kate, ha kalau dah ade abg angkat tu esok lusa terangkat la tu jadi pakwe. HEY ! itu bukan aku la. aku pn ade prinsip. no.no.no. abg angkat, abg angkatlah, awat nak terangkat pulak. ish ! hehehe itu org kate. dan saya juga kata ini tak akan berlaku. insyaallah.?kalau tak mata aku nak letak DOMOK2 aku. kan abg kan ?
Aku kan dari sekolah menengah lagi adela dlm 4&5 org abg angkat. peh tamak !
bukan tamak mereka yang nak amek aku jadi adik angkat. tak baik sombong kate ustazah aku. so, aku terima but semuanya macam biskot taw. Mula2 je ambil berat kat aku lastly,hilang tanpa batang hidung terus.hehehe
tp takpe aku tetap ingat diorg semua. ade yg chubby and ade yg kering2 hemo3. baik2 belako demo semua.
aku ni tak ade abg jadi tergedik2 mahu abg. ha amek kau. ade pn nak jadikan kau adik angkat mereka oja. SYUKUR sikit. Firstly, time form 4 ala... mase mula2 kenal internet. wah kawan2 aku baru berjinak2 dlm internet afta PMR taw. huhu ngek skiit aku taw dulu2. eh2 menjajau pulak cerita aku. haha
Aku nak citer dari form 4 ni, aku dah kenal dengan sorg mamat ni. nama dia jurassicr3w . ha pelik tak korg ? but memang dia mamat yang pelik. bukan pelik ape pelik yang kita dapat lihat dgn mata kasar kita. abg aku ni suka ubah nama dia pelik2, daripada friendster lagi. gagah2 nama friendster dia and now facebook dia pulak diberi nama Masamune. Z. Date. see pelik kan ? aku kate dah pelik sungguh dia ni taw. hahaha aku kenal dengan dia ni dari dia stdy kat UTP lagi till dia dah grad pn. wow ! lame tu. pejam celik dah dkt 6 tahun jugak tu. lame2.
alhamdulilah. tak sia2 ade abg ol-ol. hehe taw tak, abg aku ni tak ade adik perempuan semua dlm fmly dia lelaki. mama dia je la yg perempuannye. hihi thts why aku yg terangkat jadi adik perempuan pertama dia yeaaayyyyy ! ah gedik aku dah dtg, yes oja mmg gedik ! :)
Nak taw kami ni, abg terangkat and adik terangkat dalam dunia siber je taw. kami tak penah jumpe pn. haish ! ape pn aku sayang dia macam kami dekat. sebab abg aku ni sgt caring. nasihat aku macam2 lagi2 pasal study. yela abg pandai kan. nak jugak aku jadi macam dia but profession yg berbeza sgt kami ni. abg aku ni bakal jurutera, aku ni dalam bidang tOurism. lain sangat tu yah oiiiiii. hahaha
ape pun dia sgt cool kot ! nasihat macam2. ala..... macam abg bebel2 kat adik. bezanya kami ni bkn adik beradik betul. syok tu !!! ade abg !!! KHAYALAN OJA ! hahaha
i will present to all of you my abg yang pelik tapi benar hahaha
teeeeeeeeeeettttttt !
![]() |
| pakai braccceeeessss tu ! yaw ! cool ! :) mamat ni minat giler mu kot ! :p |
ops ! belom stop lagi. ade lagi, aku jugak penah kene marah or tegur pun aku tak taw.
aku ni kadang2 tak ade perasaan pun. kene marah aku ingat gurau. gurau pulak aku ingat kene marah. sewel aku ni ! ape lagi aku kene la bebel dgn gf abg aku ni. huuuuiiii takot ! ish !
kami tak ade ape2 la akk. dia risau sgt aku ade ape2 dgn abg angkat aku ni. huh ! mybe salah aku. sayang sgt kot. huiii ! tp nasib baik abg aku ni sayang giler kat makwe dia. pandaila dia ayat makwe dia power tu. sepower kereta turbo yg dia suka. hehe cool sey abg aku ni.haha
aku pun ape lagi mintak maafla kat makwe dia ni. tak pasal2 aku kene marah free. hui ! tak pela aku tak kisah pn. hati tak de kot time akk marah tu. baru pergi hanta kat carwash tu yang masuk telinga kiri keluar kanan..... weeeeeeeeeee~
sooooooorrrrryyyy AKAK. ngak ada niat mahu sakiti kamu.
but, ja taw akak kental mey ! :)
ja tak akan amek abg ok ? only brother and sister not more than that.
ja taw akak cool like gambar akak ni. hehe sory ja save this pic.
taraaaaaaaa. nie la makwe abg aku.
cool kan ?




