Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Tuesday, April 1, 2014

Vacation with classmate - Phuket, Thailand 11 - 14 Oct 2013

Assalamualaikum.

Hye lama dah tak coret something dekat blog ni. Hari ni feel free untuk nak story something dari blog ni bersawang :) Cik Joy nak share sikit Vacation sambil belajar dekat Phuket, Thailand bulan October lepas.

First Day

Fligt kami pagi dari KLIA, touch down Phuket airport pn awal pagi jugak. Then terus pergi check in dekat hotel. 



Tadaaa our room, memang mabelessss. Aku and ika rasa sangat heaven ! :)


Second Day

Then teruskan aktiviti untuk ke Mari Tours di Phuket.




Selepas je pergi Mari Tours buat lawatan, terus kami pergi makan. Makanan mereka masak memamng sedap tapi agaka manis mennn :)

Then lepas tu kami gerak pergi ke Unversiti Songkla untuk traditional punya presentation baju dengan Encik Phat.



Habis je presentation semua aku pun melaram depan Fakulti Tourism University of Prince Songkla ni.



Third Day








Kami ke James Bond Island. Tempatnya sangat cantik tau.

Malam balik je dari sini kami ke Banga Road, kat sini terkenal dengan Sex Tourism. Ouh mennn dalam keadaan bertudung then pergi tengok culture mereka kat sini. Memang pengalaman yang sangat tidak dapat dilupakan. 



Siap pergi massage kau, sebab penat punya pasal. hihi Sebenarnya nak rasa urutan Thailand macam mana hahahaha not badla ! :)

Fourth Day

Sampailah kami dekat Phuket Fantasea, dekat sini sangatla menarik sebab dapat tengok show yang sangat hebat. Kami memang sangat terhibur dengan show dia. Mana tak terhiburnya macam mana mereka train ayam, itik, kambing, especially gajah buat show sekali dengan manusia. Pandai bukan main lagi binatang tu semua :) Allah punya kuasa mereka begitu bijak and cepat pandai bila diajar.




Bila dah seronok dekat Phuket rasa sedih nak balik. But we need to hihi gedik ! Bye Phuket, till we meet again. 


:)

No comments: