Pagi yang cukup indah nak mengupdate something.
Saat yang di nanti2 untuk student sekolah macam kami nh semstinyalah Cuti semester. Bila start je cuti, mula la gatai kaki tangan nak pergi berjalan sana sini. Amboi komain lagi oja nh macam anak tokey balak. Hahaha Bak kata mama aku bila kita kumpul duit sikit demi sikit, anak tokey balak pun boley kita kalahkan. Heh terbaik !
Done with that, no point actually just to share something happy with semua kawan2. Yeaaaa !
Will update soon. In syaa Allah.
Just a moment I left you but you never forgot me like what i do and still love me. "kata rama-rama kepada kura-kura". Moga Allah merahmati.
P/S : Doakan aku dan kawan-kawan selamat pergi dah balik :)


No comments:
Post a Comment