Assalamualaikum.
Sahabat semua, Ramadhan yang mulia muncul dalam tahun 2012 bersamaan 1433 hijrah ni. Pejam celik, sudah berakhirnya Sya'aban. Alhamdulillah !Rasanya kan Joyah ni baru je mendaftarkan diri, baru belajar, tup2 dah exam then cuti sepanjang Ramadhan tiba :) Sykurrrr ! Bersama keluarga sememangnya.
Kepada kawan-kawan semua,
"Selamat Menyambut Ramadhan yang penuh dengan keberkatan dan semoga amalan kita diberkati dan diredhai" Amin.
Maafkan andai ada salah silap aku pada kalian ye :)
Dan juga sms daripada kawan aku yg membuatku tersenyum,
"Selamat Menaiki penerbangan RAMADHAN AIR, bernombor 1433H dgn tujuan Aidilfitri.. Kita akn terbang dgn ketinggian 30/30 hari ke atas permukaan haus dan lapar..Para penumpang di wajibkan utk memasang niat PUASA & menegakan kursi SOLAT..Hidangan AL-QURAN setiap masa..Saya selaku pilot yg bertugas Mengucapkan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa"
Allah sgt bermakna ! :')
I adore this picture much ! :)
![]() |
| By Mr. google |
![]() |
| By Mr. Google |
Last but not least,
Thank you Ya Allah,Ya Rahman, Ya Rahim.
for the sign,
for always loving me,
for always giving me another chance and because of You, Ya Allah,THE ALMIGHTY...i still alive and do forgive me Ya Allah ! :')
Thank you Ya Allah,Ya Rahman, Ya Rahim.
for the sign,
for always loving me,
for always giving me another chance and because of You, Ya Allah,THE ALMIGHTY...i still alive and do forgive me Ya Allah ! :')



No comments:
Post a Comment