Assalamualaikum. Hye kawan-kawan.
Lama sudah rasanya Joyah tak update blog ni. Start hbis kerja till la masuk study semula. Aiyaiyai, macam-macam benda rasa nak menceloteh tapi masa tidak mengizinkan. Lagi-lagi bila nak duk menghadap depan lappy ni menulis untuk mencari idea, rela lagi Joyah duk main Tweet lama-lama juga tengok muvie sampai pagi serta meninggalkan buku-buku yang ada hahahahahaDiam tak diam sudah hampir 5 bulan Joyah melakukan aktiviti rutin harian sama seperti ketika di Lendu dulu. Pergi sekolah juga balik sekplah tepat pada waktunya. Menerima ilmu dr Cikgu yang mengajar penuh keikhlasan. Owhhhh,apabila di sekolah menerima apa yg cikgu ajar macam-macam dugaannya. Kadang kala masuk telinga kiri keluar telinga kanan. Awesome beb ! Bila test kuiz terkial juga terkapai2 ! Lagi cool ! :)
Joyah ade ramai kawan kat sini macam-macam bentuk juga perangai taw. syok kan ? yeahhhhhh ! Let's move on to makanan yang sukar utk Joyah peroleh di sekitar tempat tinggal Joyah. Rasa macam nak bertukar jadi hijau je bila ssh nk makan. Grrrr ! Sometimes la.. Bila dah penuh perut, saratttt mula lah senyap seribu. Well kenyang kan ? heeeeee ~
Nak dijadikan ceritanya sungguh indah bila adik duduk dekat dengan Tadika tempat kita belajar kan ? Syoookkkkkkk everyweek jika dia free tanpa ada kerja-kerja dia yang melambak ayam tu ha, dia akan amek kakak Joyah dia merayap sana sini. Tu paling Awsome ! lps tu kami menghabiskan duit hasil pemberian Big Bosssss :) Super Duper Awesome !
Ok, 5 tahun lama kan ? urmm inilah yg Joyah akan hadapi lagi dua tahun. Moga semuanya berjalan dengan lancar InsyaAllah. *Bila aku kawin nanti anak aku ajak jalan pergi Melaka, ha memang-memang la nakkkkkk ! Kau pergi dengan rombongan sekolah kau sebab mak kau ni terlalu setia dengan Melaka dahulu kala. Memg tak la nk p melaka lagi nakkkk rela mak ajak kau p mana-mana sungai yang berdekatan rumah kita hahahahahahahahah
Seeeeeeeeeeeeee???? punyala kan Joyah jadi anak jd Melaka :) Terberangan jap td ! hahaha
This picture untuk kali ni yang sangat Joyah sayang ! Juga ada kawan-kawan super duper duperrrr crazy best ! :)
" Moga semuanya dipermudahkan olehNYA untuk kami, InsyaAllah"
No comments:
Post a Comment