Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Tuesday, February 28, 2012

Tak sihat sungguh merbahaya

Assalamualaikum ! Hye kawan-kawan.

Joyah nak mensyorkan apa yang joyah guna apabila tidak sihat.
Joyah memerlukan breath right apabila nak tidur sbb mmg sukar untuk bernafas bila joyah tak sihat.
Adelah sangat-sangat membantu ! yeah ! 
Ini dia yang kalian juga pernah menggunakannya 
Tarrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa!

Breath right ihsan dr pakcik google.ngeeeee :)


Aku memerlukan ini dalam kehidupan sehari-hari aku..


dan ini akan ku bawa sentiasa di dalam beg*tp dah lama habis belum beli lagi haha


Joyah memerlukan all this vitamin untuk menjauhkan diri dari kuman-kuman serta bakteria jahat yang selalu mengacau aku ! hahaha
Tak mahal dan mampu untuk dibeli. Aku teringat kawan aku si wanie penah kata "ja, kau nh mmg minah supplementla, macam-macam supplement kau aku tgk" hahahaha yes i am ! tergelak sendiri aku bila teringat balik. Wanie2 :)

Ok sesi merapu aku dah tamat dan aku tak tahu kenapa aku post pasal supplement hari nh. Kononnya info kesihatan la. Dey ~


Last but not least. Avoid flu. It will make you weak for a whole week. kan ? heeee~ *minah jawa spekang wei ! hew !
haruslah pakcik google
Ok kawan-kawan selamat mencuba dan semoga sentiasa sihat selalu ! Salam ~

No comments: