Assalamualaikum ! Hye kawan-kawan.
Joyah nak mensyorkan apa yang joyah guna apabila tidak sihat.
Joyah memerlukan breath right apabila nak tidur sbb mmg sukar untuk bernafas bila joyah tak sihat.
Adelah sangat-sangat membantu ! yeah !
Ini dia yang kalian juga pernah menggunakannya
Tarrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa!
Breath right ihsan dr pakcik google.ngeeeee :)
Aku memerlukan ini dalam kehidupan sehari-hari aku..
dan ini akan ku bawa sentiasa di dalam beg*tp dah lama habis belum beli lagi haha
Joyah memerlukan all this vitamin untuk menjauhkan diri dari kuman-kuman serta bakteria jahat yang selalu mengacau aku ! hahaha
Tak mahal dan mampu untuk dibeli. Aku teringat kawan aku si wanie penah kata "ja, kau nh mmg minah supplementla, macam-macam supplement kau aku tgk" hahahaha yes i am ! tergelak sendiri aku bila teringat balik. Wanie2 :)
Ok sesi merapu aku dah tamat dan aku tak tahu kenapa aku post pasal supplement hari nh. Kononnya info kesihatan la. Dey ~
Last but not least. Avoid flu. It will make you weak for a whole week. kan ? heeee~ *minah jawa spekang wei ! hew !
Last but not least. Avoid flu. It will make you weak for a whole week. kan ? heeee~ *minah jawa spekang wei ! hew !
![]() |
| haruslah pakcik google |
Ok kawan-kawan selamat mencuba dan semoga sentiasa sihat selalu ! Salam ~
.jpg)


.jpg)

No comments:
Post a Comment