Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Wednesday, January 4, 2012

Sesawang labah-labah sungguh blog aku.

Hye kawan-kawan lama dah tak menjoyah dalam blog nh !

Rindu komain wei. Konon2 buzy memanjang kau oja, padahal buat ape je. Aiyayai ! Macam-macam kot event sana sini. Once again mengaku diri sangatlah sibuk. Ops! hahaha lantak p la, mulut aku hahahaha

Tapi betul ape, nak keluar dating dengan makwe-makwe pun susah hahahaha Sepanjang tahun nh macam-macam experiance aku dapat walaupun hanya menolong aku punya officer-officer handle event gedi-gedi (besar) gitu. Over mak nyah bila p event besar gituuuu. Yela mana taknya selalunya tengok dalam tv je. Jakun komain wehhhh. 


La nh dah selalu sangat tengok firework gituuuuu, then malam tahun baru aku duk belagak tak mau p sambut wei. Duduk rumah je kawan-kawan wei. Dengar letap-letup sana sini pun dah cukup hahaha punyala belagaknya aku nh ! hahaha sekali lagi oja belagak! nyeh ! Tak pyh nk poyo sgt ja kawan-kawan kau yg lain pun penah rasa apa yang kau rasa. So shut up ! oja haha :)


Meh aku bagi korang tengok aku belagak p event-event nh suma sepanjang tahun 2011 yang aku pergi la kan *muka gaya menyampahkan orang lain bila tengok hahahahahahaha




Bazar Ramadhan 2011





Night Floral Parade




Tarian Cuti-cuti 1Malaysia






LIMA'11 LANGKAWI



Anugerah Pelancongan Malaysia

Nh la sedikit sebanyak gambar-gambar yang aku nak share kat korang. Kalau lah komputer nh ley cakap mesti dia dah menyampah sebab aku upload banyak sangat gambar wei hahaha 
Ok stop story for 2011 and start new story of 2012. Hopefully everything gonna be fine. InsyaAllah. Amin :)


No comments: