Assalamualaikum. Hye kawan-kawan :)
Rutin harian setiap pagi semestinya memenuhkan tekak ayam dan anab-arnab aku yang kuat makan kat belakang umah. Then, setelah siap semuanya petang tu startla aku duk melangok depan tv menyaksikan cerita kegemaran aku yang ade darah jawa nh. Cerita peberettttt tu tak penah missss kot. Nh ha NADA CINTA. Gaya cerita nh macam High School musical sikit. Annoying jugak asyik nak nyanyi je tapi tak taw kenapa aku still minat nak tengok. Peace yawww ! :)
![]() |
| Yang gantengggggggg nh la HERO dalam cerita nh. RANDY PANGALILA |
![]() |
| Nh pulak heroin dalam cerita nh. NADA. |
![]() |
| Merekalah pelakon cerita nh as Hero dan Heroin. |
![]() |
| Siapa la tak jatuh Cinta dengan lakonan mantap Hero dan Heroin Ady Putra serta Sari Yanti yang comel nh. Auuwww ! |
Lepas tu malam-malam berikutnya aku mesti tak missssssss kat astro la macam biasa cerita febeeeeeeetttttt mama MASTERCHEF MALAYSIA :)
![]() |
| Chef hebat Chef Johari, Chef Yahya & Chef Priya. |
Nh ha satu lagi cerita febeeeeetttt mama yang aku pun jadi febereeettt nak tengok. USTAZAH PILIHAN. Ayunya mereka. Comei sungguh. Tagline mereke. " Didik wanita terdidik generasi " :)
Mana boleh citer melayu je nak tengok minah oi. Ingat anak jawa macam aku tak suka tengok cite omputeh ke HAHA nh ha febeereeeetttt cerita dkt AXN ncis : Los Angeles 2. Syokkk kot :)
![]() |
| Cool beb ! |
Dan dengan rasminya banyak lagi cerita2 syokkk yang aku tengok. Tak kan nak list semua pengsan aku :) Kesimpulannya, lain orang lain minat ceritanya. kan ? Tak kan la setiap orang tun sama minatnya. That's why people say we are different. HAHA *Merapu aku nh. Ignore ok part nh hehe.
Till then. Bye. Assalamualaikum.














No comments:
Post a Comment