Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Thursday, October 27, 2011

Masa terluang dipenuhi dengan aktiviti bermanfaat ;)

Assalamualaikum. Hye kawan-kawan :)

Ni aku nak menjoyah hari ni. Lama dah kan aku tak online jauh sekali duk menulis something kat blog nh. Diberikan cuti adalah anugerah yang paling indah aku rasa, sebabnya aku sentiasa bersama family. Seronok komain aku nh. Aku sebenarnya nak share dengan korang cerita-cerita yang aku duk join sekaki dengan mama and hawa tengok tv dan lastly aku yang kongker pulak tv tu HAHA Aku kan KAKAK. owh yeah ! 


Rutin harian setiap pagi semestinya memenuhkan tekak ayam dan anab-arnab aku yang kuat makan kat belakang umah. Then, setelah siap semuanya petang tu startla aku duk melangok depan tv menyaksikan cerita kegemaran aku yang ade darah jawa nh. Cerita peberettttt tu tak penah missss kot. Nh ha NADA CINTA. Gaya cerita nh macam High School musical sikit. Annoying jugak asyik nak nyanyi je tapi tak taw kenapa aku still minat nak tengok. Peace yawww ! :)


Yang gantengggggggg nh la HERO dalam cerita nh. RANDY PANGALILA

Nh pulak heroin dalam cerita nh. NADA.
Ha bukan tu je, hari Selasa malam pulak aku mesti duk menunggu dua cerita nh CINTA ELYSA & SURIA DI CORDOBA. Memang pebeeeeeeeeettttttt dua cerita nh nokkks :) Lepas isya terus melekat depan tv wei penyala exited nak tengokkkk dua cerita nh orang lain pun aku tak kesah HAHA



Merekalah  pelakon cerita nh as Hero dan Heroin.
Walaupun pada hakikatnya aku tak suka sangat Fasha Sandha belakon tapi kadang-kadang tu best jugak, sebab retissssssss lelaki bersama dia yg ganasssss tu kot. Hahaha Penyakit menggatal aku dah sampai. yeah !! :) Memang pandai Johan nh bawak watak. Ganas habesssss, lebih kurang je macam dalam cerita Juvana.




Siapa la tak jatuh Cinta dengan lakonan mantap Hero dan Heroin Ady Putra serta Sari Yanti yang comel nh. Auuwww !


Lepas tu malam-malam berikutnya aku mesti tak missssssss kat astro la macam biasa cerita febeeeeeeetttttt mama MASTERCHEF MALAYSIA :)


Chef hebat Chef Johari, Chef Yahya & Chef Priya.



Nh ha satu lagi cerita febeeeeetttt mama yang aku pun jadi febereeettt nak tengok. USTAZAH PILIHAN. Ayunya mereka. Comei sungguh. Tagline mereke. " Didik wanita terdidik generasi " :)






Mana boleh citer melayu je nak tengok minah oi. Ingat anak jawa macam aku tak suka tengok cite omputeh ke HAHA nh ha febeereeeetttt cerita dkt AXN ncis : Los Angeles 2. Syokkk kot :)


Cool beb !

Dan dengan rasminya banyak lagi cerita2 syokkk yang aku tengok. Tak kan nak list semua pengsan aku :) Kesimpulannya, lain orang lain minat ceritanya. kan ? Tak kan la setiap orang tun sama minatnya. That's why people say we are different. HAHA *Merapu aku nh. Ignore ok part nh hehe.


Till then. Bye. Assalamualaikum.

No comments: