ke-21. Alhamdulillah. Hari lahir buat pertama kalinya tak ade dengan mama, ayah dan adik2. Kakak rindu :')
Terima kasih kepada nik & qiela :)
Pesanan untuk diri aku yang semakin meningkat umur ni :
- Aku mahu bahagia. Semoga aku mendapat bahagia yang di iktiraf Allah. Akan ku kejar bahagia itu.
- Banyak lagi cabaran yang belum aku temui dalam hidup aku ni. semoga aku dapat menghadapinya dengan tabah dan sabar.
- Hati aku sangat mudah terasa hati dan juga selalu gerimis mengundang. Akan selalu aku pujuk hati supaya tidak mudah mengundang gerimis, yang sentiasa akan senyum walaupun duka :)
- Moga diri ini menjadi lebih matang dalam membuat segala keputusan.
Ya Allah, panjangkanlah umurku dalam keimanan. Angkatlah segala masalahku. Permudahkan segala urusanku. Bukakanlah seluas-luasnya pintu rezekiku. Berikan kepada aku istiqomah. Golongkan aku dalam kumpulan hambaMu yang beroleh Jannah.

Aminnnn.
5 comments:
hapy belated birthday oja :)
selamat hari lahir sayang !
love you ! always do. ;)
dont forget to remember me !
Ja sayang, happy belated brthday. Sorry kita lambat wish. :(
haura : tq sayang ! i love you ! :))
fara : eh takpe sayang. tq sayang :))
Post a Comment