Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Friday, April 15, 2011

Final exam for this last semester.

Hye kawan2.
Apabila anda menjadi seorang pelajar. Secara automatiknye badan anda akan di setting-kan untuk mempunyai pelbagai MODE. Antara contoh yang biase dapat dilihat adalah seperti STUDY MODE, STRESS MODE, CRAZY MODE dan pelbagai lagi. Risau? Perkare ini memang akan berlaku kepade setiap insan yang bergelar 'student'. Jadi, anda tidak perlu risau. Sekarang aku juga berada dalam mood study. Dan ini berlaku dengan automatiknya ! Alaaaahaiii. Diri ini sebenarnye tidak merelakan. Tapi apa kan daya semuanya berlaku atas sebab ' automatiknya' badan seorang yang bergelar pelajar. Dan apabile badan anda mempunyai acsess kepada pelbagai perkara, sebagai contoh belajar dan juga tido. Makan or puase. Mase akan menjadi perkare paling tertinggi dalam carta. Hal ini disebabkan 'ke-tidak-sempat-an' anda untuk menghabiskan setiap Silibus yang dibawa pada setiap semester. setuju kan? macam2 perkara yang berlaku time2 nak exam ni. yang pentingnya time nak final ni la baru tekocoh2 nak menghafal dari awal2 sem lagi tak nak ha ! terimala balasanya ojayanie hehe. GREAT !  ape pun buat sehabis baik untuk exam kni adalah sangat diutamakan. moga apa yang diusahakan memperoleh apoa yang di inginkan. amin...
Exam will be started on Wednesday 20/402011
❤ Sales and Promotion ( Wednesday - 20/4/2011 )
❤ Transport  ( Thursday - 21/4/2011 )
❤ Law ( Saturday - 23/4/2011 )
❤ Entrepreneurship ( Monday - 25/4/2011 )
❤ Culture ( Wednesday - 27/4/2011 )
❤ Travel and Tour ( Saturday - 30/4/2011 )

Wish me all the best friend.To my classmate sorry for all my wrong doing that i have done to you. sorry for everything." Ya Allah maafkan aku apa yang mereka tidak tahu tentang aku dan jadikanlah aku lebih baik daripada apa yang mereka sangkakan ".MA'ATTAUFIQ WANNAJAH FIL IMTIHAN 
:)

3 comments:

Anonymous said...

oja GOOD LUCK......

Anonymous said...

yunk. gud luck wei.

ojayanie said...

tq cik epal :))