Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Friday, October 22, 2010

Hye Exam

Dia datang lagi duhai exam ku sayang.
mula lah nak mencari buku. nota2 yang lectr bagi. hush ! ade yang jumpa ade yang tak jumpa.

harap saya dan juga kawan2 bukan sebahagian dari kemelut kehilangan ini. HEHE.

bila exam mula la sebok2 nk stay up. macam2 3in 1 bancuh. ade yang bancuh kopi ! milo and yang paling penting nescafe tu. Almaklumlah, nk tahan mata dr mengantuk, padahal before nh bantai tido awal je. ish3
buku ntah kemana- mana je. tak hirau langsung.
tp time exam ni. sanggup tidur dgn buku.
hemo.hemo.hemo

ha mula lah nati ade yang emo2 nk exam ni.
marah kawan sane marah kwn sini.
biasela stress nk exam.
byk lagi tak bacanye. haish ! aku yg stress org marah2 ni adela.
rasa nk karate je. HAIYAK !
dont stress2 ok kwn2 ?
myself also.
dont be like this.....


lastly nanti blank in exam hall.
BAHAYA. BAHAYA !

timetable exam utk peringatanku
ape yang penting tawakal kan kwn2 lps berusaha.
dan yang akhirnya.
jawab dgn tenang.
insyaallah.


kawan-kawan.
All The Best In Exam !
Bittaufiq Wan-Najah.
:)