Home STORY SANTAI MYSELF VACATION

Wednesday, June 16, 2010

sy ditag


 izzaidah mOhtadi maaf sbb baru nk jawab ape yg kamo tag hehehe
ok sy jawab skrg :)
duSh ! 

1. adakah anda rasa anda hot? 
TIDAK

2. upload wallpaper PC/laptop yang anda gunakan sekarang

  

3. cerita pasal gambar
sy minat dia hehe 

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
dgn wanie and sue dkt juscO  

6. apa yang anda lakukan selain menyelesaikan tag ini?
makan.
makan

7. selaen nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
oja. jaja 

8. tag lagi 8 orang
liza
ehda
piqa
madey
 tina
 lina
 paen
and all friend kat blog aku nh 

9. siapakah orang no.1 dengan anda?
aku knl dia kat fb :) 

10. katakan sesuatu mengenai orang no.5 
oja sayang tina  

 11. no.3 ada hubungan dengan siapa? 
 wafie

12. bagaimana pula dengan no.4?
alamak lpe hehe 

13. pesanan untuk orang no.6?
be a good muslimah  

14. kata-kata cinta untuk orang no.2?
peh ! minah nh kebal xmen kate2 cinta haha 

15. adakah no.7 dan no.8 ada persamaan?
nOp 

16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda
dia ngek
die bedol
dia mengong
dia la yg sy syg
dia la my lOvely cousin 

17. persamaan antara kambing dan lembu
wat the fish je soaln nh hahaha
tntula mereka2 nh binatang lol ! haha 

18. perasaan anda buat tag ini? 
 masin and manis haha

 jeda aku sudah jawab FINISH !
huh ! bepeluh2 aq jawab haha 

2 comments:

Unknown said...

oja, jaga hati, jaga iman =)

ojayanie said...

tq syg :)
alamk kakak dah marah