walaupun kelesuan tp aku masih lg bOleh mengarut tengah2 mlm nh.
kerinduan utk menaip and bertemu blog sndiri la katekan :)
anOther wOrd ADDICTED hehe
anOther wOrd ADDICTED hehe
yaAllah ujian apakah yg kau berikan. aq terima dengan redhamu yaAllah. dia hanya milikmu ya rabbi.
aku hanya mampu melihat.
ape org kate. badan letih otak penat,, buat apa pn payah hahaha
merepek pg2 nh
kepenatan mengatasi segala- galanya. yaAllah berilah kekuatan kpdku :)
keletihan diakhiri dgn zzzZzZZZzzzzzz.....
.

.

andai aku tiada lagi esOk hari maafkan segala dOsa- dOsaku yaAllah
aku hanya milikmu.yang ESA.
wa'ilaliqa :')
jika seOrang hamba Allah tidak lagi menangis kerana takut dengan kekuasaan Allah. Justeru menangislah kerana ketidakmampuan itu

4 comments:
npe ni yunk.. :(
nOthing dear.
just beringat,
kita hanya pinjaman Allah kan syg?
yupp!
tiap detik tiap waktu.
so use every minute wisely.
it'll be pay, hell or heaven. :)
yes dear.
ur ryte :)
Post a Comment